pondělí 10. prosince 2012

Chci!

Momentálně bych chtěla se znovu naučit těšit na Vánoce.
Čím jsem starší, tím jsou Vánoce stresovější záležitost, ačkoliv mi můžete třeba oponovat.
Vymyslet dárky, koupit dárky, upéct cukroví, navodit Vánoční atmosféru. Je to jako uzávěrka roku a 24. prosinec je deadline, kterej se prostě nesmí, ale fakt nesmí porušit.
Už nějaký rok mi chybí v očích ta dětská jiskřička, těšení se na dárky, a na půst.
Vánoce už beru jako potřebný odpočinek ( nejde se do školy), hra na harmonické vztahy v rodině ( babička od táty nebude štěkat na tu od mámy ) a na svátky jídla ( řízek, řízek, řízek )!
Taky bych chtěla aby bylo co nejmíň dnů "Jsem tlustá, hnusná, a nemám se ráda".
Dneska jsem se prostě probudila s tím, že jsem tady. Ošklivá, nemilovaná, tlustá, mrňavá. Myslím, že dneska by mi sebevědomí nezvedla ani ta vysněná kabelka od LV, nebo nějaká krásná róba od světoznámého návrháře. Dneska je prostě Tlustej den. Den, kdy po příchodu ze školy nehodlám opustit postel, ale jen kouřit, lejt do sebe zelený čaj ( víno???), sledovat Gossip Girl a naštvaně závidět, že jsem se narodila na špatném místě, se špatnou kreditkou. Haha.
Někde jsem se dočetla, že je super bránit se Tlustejm dnům ženskejma zbraněma. Jenže. Co to jako ty ženský zbraně jsou? Jak vypadají? Z jakýho muničního skladu se fasují a jak se s nima zachází? To bych jako fakt ráda věděla!
Takže nevim. Já prostě dneska nic nevim.
Asi sem dneska fakt zralá na to, otevřít flašku vína, vykouřit krabičku cigaret, a pobrekávat nad svým životem.
Protože, když si tohle dneska odbyju, tak zejtra už zase budu ta sebevědomá ženská, která má všechno v malíčku.
A proč protože?
Protože taková bejt chci.
A když člověk chce, tak všechno jde.

31 komentářů:

  1. Jejda. Můžu se k tobě přidat a společně popíjet? Poslední dny bych potřebovala vypnout..
    Náš věk se mění a s ním i pohled na Vánoce. KDyž vidím ty malé děti, také bych si přáala být malá, ale kdybych si musela vybrat, neměnila bych..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parťáka bych na popíjení brala všema deseti, co si budem povídat! :))

      Vymazat
    2. Na mě stále čeká svatomartinské víno ve špajzu, které by se mělo co nejdříve vypít, tak že bychom ho načly :D Chuť by na něj rozhodně byla, škoda jen, že se musím bohužel učit ;)

      Vymazat
    3. Mě se učí nejlíp s vínkem náhodou! :)))

      Vymazat
    4. Tak to tě obdivuju. Já při učení musím mít naprosto vyčištěnou hlavu a nejlíp všechny povinosti a starosti vyřešené, abych si z toho vůbec něco zapamatovala a soustředila se na to :D

      Vymazat
  2. A víš, že tě chápu. Občas - naštěstí už ne tak často - takové dny mám taky. Ale bude líp, zítra se probudíš a budeš ta největší kráska pod sluncem ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je taky nemám často - díky bohu:D
      Ale tak 2-3X do roka se objeví no :)

      Vymazat
  3. Ahoj Peťo, já jsem tedy velký milovník Vánoc, i když zdaleka nejsou vždycky tak idylický, jak bych si přála. Ale nevzdávám to a stejně se vždycky těším. ;-) U sebe na blogu se mi podařilo i ty největší odpůrce Vánoce přesvědčit (ovšem nenásilně, jemně) :-D, že těšit se je krásný, a že to jde...
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych byla milovník Vánoc, kdyby to nebylo v zimě:D

      Vymazat
  4. panebože, mluvíš mi z duše! vždycky si řeknu, že mi to sluší, že vypadám fakt hezky, pak se nacpu těch čokolád k Mikuláši a další den na sebe koukám a říkám si, jak jsem to mohla strčit do pusy s tak tlustym břichem,stehnama a zadkem. ale to nás bude trápit asi furt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Já na sladký díkybohu moc nejsem, a letos se na mě Mikuláš vyprdnul, takže jsem snad i ráda:D

      Vymazat
  5. Ale to si ti jen zdá. ;) Znám ty nálady, jsou dost otravný.. Taky si říkám to tu jsem jen fakt abych otravovala lidi?
    Za poslední týden jsem snědla jednu a půl velký čokolády, takže taky super :D
    Já se na Vánoce těším tak napůl no...

    OdpovědětVymazat
  6. Takové dny jsem taky občas mývala dřív. Teď už se snažím brát všechno s úsměvem protože vím, že nikdy nebudu dokonalá tak jak bych chtěla! :) Na Vánoce se moc těším už od začátku listopadu a mám pocit, že za posledních pár let mám v sobě asi nejvíc vánoční nálady. Tak se toho neboj a zkus se těšit na vánoce a třeba se tvůj svět otočí na tu správnou stranu! :))) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nebudu dokonalá názorná ukázka - mívala ne mývala :DDDD

      Vymazat
    2. Tak dokonalej nebude nikdy nikdo z nás :))) Ale proč se nesnažit se tomu přiblížit :D

      Vymazat
  7. Těmhle dnům se člověk nevyhne! Ať už jsou stresy kvůli skole, práci, vánocům...Přesně takové ty okamžiky, kdy mám chuť nevylézt z postele a celý den sama sebe litovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áááá, díky bohu, že je ten den pryč a já doufám, že se žádný takový opět dlouho neobjeví :)

      Vymazat
  8. Já takovej den mám pořád. Už jsem si zvykla na svojí ošklivost,ale s tlustejma dněma stále zápasim. Kdybys zjistila, kde je skladiště ženskej zbraní, tak si zabírám rovnou kamion :)

    OdpovědětVymazat
  9. já se vždycky těším, ale pak je to najednou všechno děsně rychle pryč :(

    jestli chceš, zapoj se u mě na blogu do giveaway o límeček značky Stefanel: http://justneedpeace.blogspot.cz/2012/12/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Miluji vánoce a těším se i za děti:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Joo, tak tyhle dny znám moc dobře a úplně je nesnáším. :-D Ano, Vánoce jsou opravdu dost stresová zalezitost.. Ale já naštěstí dárky nenakupuju. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle jsem zažila dnes ve zkušební kabince. Měla jsem na sobě krááásné šaty, ale to v těch šatech kazilo celý dojem :-) Ale bude líp :-)

    Velká Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já při těhle dnech raději kupovat oblečení nechodím :)))

      Vymazat
  13. Krásně napsané a plně s tebou souhlasím

    OdpovědětVymazat