neděle 25. listopadu 2012

...a že mne nikdy neopustíš?

Bála jsem se už jako malá.
Tmy, strašidel, vos, hadů, neznámých lidí.
Bála jsem se, že si pro mě příjde čert, když budu zlobit, jak se mi mamina snažila v dětství namluvit.
Bála jsem se pustit "máminy sukně" a jít sama prozkoumávat ten svět, co na mě venku čekal.
Bála jsem se.
Prostě jsem se bála.
Pamatuju si, že jsem jako malá měla kačenku. Jezdící kačenku, klasické odrážedlo. Vždycky, když jsem jezdila, tak mě mamina přidržovala. To pro jistotu, abych se nerozjela moc rychle, a něco si neudělala. Jednou, jedinkrát mě pustila, a já v plné rychlosti narazila do betonové zdi. Křik, krev, prasklý ret.
Opět jsem se bála, a nechtěla se pustit.
To je vlastně asi jediný zážitek, který si dokážu takhle přesně vybavit.
Postupem času sem se tolik bát přestala.
Přece jenom. Už je mi -cet, že jo, takže bych už měla mít aspoň pidi odvahu.
Ale všimnul si někdo z Vás? Napsala jsem, že jsem se přestala TOLIK bát.
Takže se bojím pořád.
Jo.
Bojím se, že ztratím lidi, který jsou mi nejbližší, že ztratím rodinu, že se stane něco nešťastnýho.
Bojím se, že nebudem zdraví, šťastní.
Ale taky se bojím, třeba každý ráno, když se probouzím, že budu mít na obličeji beďara, i když se mi vlastně  vůbec nedělaj.
Bojím se, že přiberu, že mi začnou vypadávat vlasy, nebo se dělat vrásky.
Bojím se, že nepoznám pana Božskýho a nechám ho útect.
A nejvíc se bojím, že se nikdy nepřestanu bát.

9 komentářů:

  1. náádherně jsi to napsala, jsi moc šikovná :) pana božského určitě jednou najdeš toho se určitě neboj! Jinak to jak se bojíš se bojím i já.. jsem tvojí novou čtenářkou :) a tvůj blog budu číst moc ráda.. :) máš překrásný styl psaní :) budu moc ráda když navštívíš můj blog a také se staneš mojí čtenářkou :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, mám radost, a Tvoje slova mě příjemně pohladila :)

      Vymazat
  2. Myslím, že je naprosto normální se bát a každý se něčeho bojí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek jsem přečtla třikrát, pohladil mě duši a ani nevím proč, je prostě krásný. Znám to se něčeho bát, ale snažím se si strach nepřipouštět, protože pak se mi to stane. Pana božského najdeš, vráskám se asi nevyhneš a doufám, že nikdy neztratíš někoho koho máš ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase pohladila po duši Tvá odpověď:)
      Máš pravdu!
      Vrásky jsou součástí života, stejně jako hledání pana pravého, takže... co příjde, příjde :)))

      Vymazat
  4. Krásně, upřímně napsané. Uklidnila jsi mě, že nejsem jediná, která se stále bojí. Bojím se říci klukovi, co se mi líbí, zda-li by se mnou někam nešel, ale na druhou stranu se bojím, že když mu nic neřeknu, odvede si ho jiná holka. Není ten život plný paradoxů?

    OdpovědětVymazat
  5. Ono je někdy fajn, když má člověk z něčeho strach. Podle mě jsou tu i takové chvíle a situace, kdy nás právě strach posouvá dopředu. Moc hezky jsi to napsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Je fakt, že já byla vždycky ten člověk, který dělal věci pro to, aby byl strach překonán, tak uvidíme, jestli se to povede :)
      Děkuju moc!

      Vymazat